jaapee Świat Paznokci
Promocja! Lakier EXPRESS 9ml - błysk 047 :: 2,49 zł ::.

Witamy w naszej HURTOWNI KOSMETYCZNEJ i sklepie on-line!
Jeśli zajmujesz się stylizacją paznokci bądź prowadzisz sklep lub hurtownię kosmetyczną – zostań naszym Klientem!
Zapraszamy do współpracy stylistki, gabinety kosmetyczne, centra szkoleniowe, hurtownie i sklepy kosmetyczne.

U nas możesz liczyć na najszerszą ofertę w najlepszych cenach i zawsze miłą obsługę!

Wybierz kategorię
Akryle (62)
- Zestawy akrylowe (0)
- Cienie z aplikatorem (0)
Czasopisma (0)
Henna (9)
Lakiery (403)
- Crackle (pękające) (0)
- Lakiery LEMAX (0)
- Lakiery PACHNĄCE - Nowość! (0)
- Termiczne (0)
- 3in1 Lacco (0)
- 4in1 Lacco (0)
- HYBRID (0)
OLLIE NAILS - peny do zdobień (0)
Paski do french manicure (0)
- Żele LOVELY Silcare (0)
- Zestawy akrylowe (0)
- Zestawy żelowe (0)
Aktualności

Dziękujemy za udział w sondzie dotyczącej kosmetyków profesjonalnych!Dzięki Państwa udziałowi możemy stale poprawiać naszą ofertę.
Zgodnie z oczekiwaniami większości Klientów wprowadziliśmy do oferty kosmetyki profesjonalne ZIAJA PRO. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą i do zakupu.
Jeżeli mają Państwo jakieś propozycje lub uwagi dotyczące naszej oferty bardzo prosimy o kontakt mailowy: jaapee@jaapee.pl

Statystyki
Gości online: 1
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia Wpisz jego unikalny numer
Często zadawane pytania.

Oto kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

W jakim terminie mogę otrzymać przesyłkę?

Termin realizacji przesyłki (wysłania towaru) - w zależności od dostępności towaru: 1 do 14 dni od przyjęcia zlecenia wysyłki za pobraniem lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

W praktyce - ponad 90% przesyłek, jest pakowana w dniu następnym po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub przyjęciu zlecenia do wysłania za pobraniem (w dni robocze).

Wpłaty i zlecenia wysyłki za pobraniem przyjęte po godzinie 16.00 są opracowywane następnego dnia roboczego.

Przesyłki są nadawane za pośrednictwem Poczty w każdym dniu roboczym ok. godziny 13.00.

Przepraszamy - ale nie mamy możliwości wysyłki w tym samym dniu.

Istnieje możliwość wysłania przesyłki wskazanym przez klienta kurierem – jest to ustalane indywidualnie z Klientem. Nie wysyłamy za pobraniem kurierem zakupów małej wartości (poniżej 50zł)

Każdemu Kupującemu się spieszy - wszystkie przesyłki są wysyłane jak tylko najszybciej się da i oczywiście w kolejności wpłynięcia przelewów.

 

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby ją otrzymać należy podać dane przy potwierdzaniu zamówienia. Podana kwota jest kwotą brutto, na fakturze znajdują się również koszty wysyłki.

 

Jakie są koszty przesyłki?

Koszty przesyłki są podawane przy potwierdzaniu zamówienia. Są one różne, bo różna jest waga i rozmiar sprzedawanych przedmiotów. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów - koszt wysyłki doliczasz tylko raz.

Koszty przesyłki należy doliczyć do ceny towaru i przelać całą kwotę na nasze konto.

 

Nie posiadam konta bankowego- jak mam wpłacić?

Aby dokonać wpłaty na konto bankowe, nie trzeba samemu go posiadać. Wpłaty można dokonać w każdej placówce Poczty (prowizja 2,50 zł) oraz agencjach finansowych i bankach a nawet w supermarketach.

Proszę nie wysyłać przekazów gotówkowych na adres. Na każdej poczcie można wpłacić na konto.

 

Wpłaciłem dziś na poczcie/w banku, kiedy dojdzie do mnie przesyłka, dlaczego nie zaksięgowano jeszcze wpłaty?

Poczta Polska przekazuje Twoją wpłatę około 2-3 dni roboczych, podobnie banki tradycyjne, banki internetowe z reguły krócej. Jedynie mBank przekazuje wpłaty na nasze konto natychmiastowo, więc to może troszkę potrwać.

Odradzamy wpłaty w agencjach finansowych - przekazują pieniądze bardzo długo, często nie przekazują danych o nadawcy i tytule wpłaty.

Po otrzymaniu przez nas wpłaty - wysyłamy mailem informację o jej wpłynięciu i wysyłce towaru.

Wpłaty są obrabiane w dni robocze po godzinie 16.00. Dopiero po tej godzinie są uaktualniane statusy przesyłki i wysyłane informacje o księgowaniu i wysyłce.

Przesyłka jest w zdecydowanej większości przypadków wysyłana następnego dnia roboczego rano - w dni robocze.

Nie ma możliwości wysyłki w dniu zaksięgowania wpłaty.

 

Co mam wpisać w polu "tytułem" wpłaty?

W polu tytułem proszę wpisać swoje imię i nazwisko oraz nr zamówienia.

Jeśli nie wpiszesz takich danych – zidentyfikowanie, za co jest wpłata może okazać się nawet niemożliwe.

 

Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła.

Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy.

Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli, czego szukać.

 

Dostałem miala z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma.

Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo (zmora Poczty Polskiej - co tydzień kilka osób pisze do nas "gdzie moja przesyłka - do dziś nie mam żadnego awizo" i okazuje się, że przesyłka jest na poczcie. Jeśli jest taka potrzeba - podamy numer nadawczy.

Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - proszę nas o tym poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się nie wcześniej niż po 14 dniach od nadania), procedura trwa od 14 do 30 dni.

FACEBOOK
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
8207100
jaapee - ozdoby do paznokci, brokat, tipsy, żele UV, akryle, wzory tipsów




Data Ostatniej Aktualizacji: 2014.07.04
© jaapee. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.